Tema: Re: Svetimas MANO parkinge
Autorius: 2lame2rtfm
Data: 2011-01-18 15:06:35
ne, mano chrysler'is :) bet problema žinoma. Kol kas pavyko susitart. Buvo
vienas nelabai sukalbamas, statydavosi į kaimyno vietą. Tai mes darėm
sekantį variantą - jeigu mano vieta laisva, kaimynas stato į mano vietą, o
aš statau skersai per 2 mašinas. Jeigu kaimynas atvažiuoja vėliau už mane -
užstato jis. Po keleto tokių "pamokymų" dabar berods susiprotėjo ir
"išmigravo" kažkur kitur. Gali pasiskaitinėt gyventojų forumą, gal ten dar
rasi patarimų.