Tema: Re: Svetimas MANO parkinge
Autorius: Sail
Data: 2011-01-18 14:33:19
tai litovcams tik kuolas padeda. Aba zemej itvirtintas, arba per galva.
Nesupranta nu kitaip ir viskas.

Graziuoju irgi buna kartais. Senais laikais palikau svetimam kieme masina
trumpam (apsnerkstas kiemas toks, sena statyba) , grizau - uzstatyta.
Issiaiskinau kas, nuejau, atsiprasau sakau, nezinojau, kad jusu vieta, as
cia trumpam ir atsitiktinai, ir daugiau cia nestatysiu.
Tai be jokiu pykciu issiskyrem, taikiai ir maloniai.