Tema: Re: Svetimas MANO parkinge
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2011-01-18 13:16:20
"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:ih3rqs$rn2$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, tarkim surandi. Kokios tuomet butu realios primones (kad kita karta
> pagalvotu pries taip darydamas) isskyrus pagrumojima pirstu?

Man toks įspūdis, kad čia yra kategorija žmonių, kurie netiki, kad galima susitarti gražiuoju. Ah tu man mašiną į mano vietą pastatei? aš tau gerklę perkąsiu! mokytoja parašė kolektyvinę pastabą? Į strazbūrą ją! etc.

Beje, "kad kitą kartą pagalvotų" preziumuoja, kad kažkas nepagalvojo. Gal ten babuška -- božij oduvančik nepamatė numerėlio -- norėjo į Nr. 79 pastatyti, o pastatė į Nr. 74..