Tema: Re: dėl servisų išpizdėjimo
Autorius: svyt
Data: 2010-11-05 17:09:47
niekaip nedaeina kaip zmones masto kad sutaupys jei nusipirks nauja masina.
nauja masina yra konfortas, prabanga, prestizas, bet tik ne pinigu
ekonomija. Vazinetu visi taksistai naujomis, jei taip jos apsimoketu
(pasieme issimoketinai 5-10 metam pvz) net taksi imones valdisku nauju
neperka.

--
vyt/ /