Tema: Re: dėl servisų išpizdėjimo
Autorius: Renookas
Data: 2010-10-28 14:02:23
Pagal LR istatymus servisas neturi teises atiduoti tau senu detaliu, pats
buvau baisiai nustebes isgirdes tai is departamento. Bet normali praktika
yra tokia, kad isemei ir i atitinkama deze meti. jei labai reikia, gali eiti
pasikuisti tarp visu. Detales tik rastisku tavo prasymu galima atiduoti.
Tokia tvarka deja.

Guoliai 3? nu normalu.. aisku ziurint kokia masina.. jei ju nekeiti gali ir
dirzo nekeisti. nebutina gi.

Stabdziu diskai pas renault kangoo keiciasi kas 20000 naujais neziurint i
nusidevejima.. Taip kad prie 90000 nieko nusotabaus. aisku velgi.. kokia
masina..

Vienu zodziu jei prasei kad viska apdarytu tai ir padare... Apgavo ar ne -
tai reiktu daugiau info - sumos, uzsakymo lapas, kas jame parasyta, ir t.t.