Tema: Re: dėl servisų išpizdėjimo
Autorius: Dex
Data: 2010-10-28 15:00:34
Man asmeniškai Mitso salone VISADA paskambindavo į mobilų ir
paklausdavo, ar keičiam tą ar aną detalę. O jei varydavau planiniam
techniniam aptarnavimui, tai visada priimant auto į servisą pasakydavo
žodžiu - pagal tokį kilometražą dabar priklauso tokie ir tokie darbai.
Manau, kad taip ir turėtų elgtis normalus servisas.

Dex

2010.10.28 14:52, DeeJay rašė:
> na teisingai рiaip рnekat.Aр uю detaliш keitimа laiku, jei reikia lai 
> keiиia.
> taigi reziumouojant:
> 
> 1. Ar keisti ar ne bet kokiа detalж, taip pat atlikti darbus, prieр tai 
> reikia suderinti su klientu?  taip ar ne? bent jau telefonu.
> 2. Uюsakymo lapo atiduodant nematлme, ant jokio uюsakymo lapo nesiraрлm.
> 3. iр Renookas posto supratau, kad pagal бstatymа taip iрeina jei nepapraрai 
> atiduoti daliш iр anksto tai kiekvienas servisas kai atvaюiuoji paimti 
> maрinos turi teisж neduoti detaliш. Gal kas po ranka turi nuorodа kur tai 
> apraрyta?
> 4. Gal yra koks oficialus dokas kur nurodyta kas prikaluso garantiniam 
> automobiliш kas ne? (иia рiaip reiktш turлti)
> 
> Atiduodant buvo papraрyta paюiыrлti vaюiuoklж. Kalbos, kad REMONTUOTI 
> nebuvo, kaip suprasti dabar tа юodi "paюiыrлti"  neaiрku, gal kiti supranta 
> kaip kad viskа remontuot??
>