Tema: Ats.: 000 Lt uždirbusi jauna mama pripažinta
Autorius: Blynas
Data: 2010-10-14 16:47:08
Na bet juk tai yra principingesnis elgesys nei darbo tvarkos ignoravimas, tiesa? :)

Menkai susiduriu su SoDra, VMI ar kitomis institucijomis, tad man sunku atsakingai spręsti, ar jos dirba geriau ir kokybiškiau. Bet labai norėtųsi, kad Laimis kalbėtų ne apie siekiamybę, o apie realius faktus, o tu - apie išimtis :)

"T:)" <durniu@laivas.lt> parašė naujienų news:i96c8s$1lm$1@trimpas.omnitel.net...