Tema: Re: teorine situacija:)
Autorius: Fred
Data: 2010-10-12 21:55:19
    Tai medicininiskai as zinau kaip yra, juk pats keverzoju laikas nuo laiko tuos receptus. Tiesiog pasidare idomu, jei pas mane stalciuje randama tam tikros medziagos, kuri Lino lenteleje, mazas ir daugiau nei mazas kiekis, mane jau gali raukt? :) Faktiskai 10-20 tableciu kai kuriu medziagu, ir jau visai neblogas kiekis, jei tiketi ta lentele ...