Tema: Re: teorine situacija:)
Autorius: Toxis
Data: 2010-10-07 20:14:03
dar karta, ash specialiai ieshkojau info apie tai ir neradau, kaip
skaichiojasi kanapese, radautik kad 5%-70% bet chia ko? mases? reishkia
hashishas gali turet 70% savo svorio gryno thc (hashas turi iki 70% pasak
wiki? Man tai kazhkaip nerealiai atrodo...
O linke mane suklaidino, tas rather high - jei 0.1/2% tai kaip pavadint tada
koncentracija hashishe, rather awesome? rather, omg it's made of thc?:) tai
vat tas mane ir galimai suklaidino