Tema: Re: Ar bankas gali atsaukti per PayPal atlikta transakcija, arba kaip kovoti su eBay?
Autorius: ManXP
Data: 2010-10-05 19:22:45
Nezinau kokiam mieste gyveni. Jei Kaune, tai varai tiesiu taikymu i centrini
banka Maironio gatvej (nes visur kitur tik durnes dirba, kurios apie tai
gyvenime nera girdejusios). Tada pasakai, kad is tavo korteles tau nezinant
buvo nuskaiciuoti pinigai (nieko nezinai, kas ten ka pirko, tiesiog netycia
ziuredamas ataskaitas pamatei, kad buvo nuimta kazkokia pinigu suma). Liepi
daryt pinigu grazinima...

Tada gausi kazkokia forma, kur ta pati isdestysi rastu. Taip pat gali
paprasyt, kad pakeistu kortele (nes kazkas zino jos duomenis). Na o tada
lauki kol pinigai ikrenta atgal i saskaita.

P.S. Jei ir centriniam filiale aiskina, kad nieko apie tokia procedura
nezino, mandagiai paprasai pakviest protingesni asmeni, ir tiek.