Tema: Re: Ar bankas gali atsaukti per PayPal atlikta transakcija, arba kaip kovoti su eBay?
Autorius: [nemielas]
Data: 2010-10-04 23:43:18
no offence, bet nors 50 item'u jau isigyta, o problema tai i noob'o
paverkslenima panasi.
klausti ebay ant kiek saugus yra bankinis pavedimas hz kam kitam pasaulio
kraste :DDD nu tai galiu pasakyti taip fifty/fifty - apipis arba ne. bet kad
tas fifty/fifty judetu link vienos ar kitos puses turim ebay feedback'a,
kada uzsiregistraves vartotojas, kokias prekes stumdo ir pan. visa tai
analizuoji ir matai savo sansus ant kiek sekmingas bus sandoris.
perziuri idemiai kur siuncia pardavejas prekes, kokie atsiskaitymo budai,
kiek kainuoja. jei pardavejas is kitos salies visada uzklausiu ar sius i
mano buvimo sali, kad butu kuo maziau problemu.
del item ID irgi pievas rasai. nesvarbu kuriam ebay sedi - ar .com, ar .de
ar kokiam .it jis bus tas pats.