Tema: Re: VAT afigiel jau
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-02 21:49:51
siaip biski ne i tema, o nx teismui tie steigimo dok ir direktoriaus
paskyrimo dok? Jie ka tipo parodo, kad direktorius yra teisetas? As manau
nixuja jie nerodo, nes gali buti neregistruotas registru centre. O visu
antra, kam is viso to reikia, jei as duodu ieskini. Na gerai piktas petras
dave ieskini mano vardu, bet gi paprasciau paprasyti teisme asmens
dokumento. Nu vnz. reikia popieriuko, kad nedurnas, ir ji pasirasyti gali ir
pats :)

T:)