Tema: Re: Teismo nutartis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-29 14:34:20
manau tau aktualu sios CPK vietos:

" Juridiniams asmenims visi procesiniai dokumentai  įteikiami
juridinių  asmenų  registre nurodytu buveinės  adresu,   išskyrus
atvejus, kai juridinis asmuo nurodo kitą adresą."

"Jeigu  procesinį  dokumentą  pristatantis  asmuo    neranda
adresato  juridinio asmens buveinės vietoje ar kitoje   juridinio
asmens  nurodytoje vietoje, procesinis dokumentas įteikiamas  bet
kuriam   kitam  įteikimo  vietoje  esančiam  juridinio     asmens
darbuotojui."

ir

"Atsisakymas  priimti  šaukimą  ar  ieškinio  nuorašą   arba
pasirašyti  apie  jų gavimą pažymoje prilyginamas jų   įteikimui,
išskyrus  atvejus,  kai įteikiama šio Kodekso 117  straipsnio   2
dalyje  numatytu  būdu. Žymą apie atsisakymą priimti šaukimą   ar
ieškinio  nuorašą  ir atsisakymo priežastis  padaro   įteikiantis
asmuo."

Todel ramiai duodi antstoliui. Priims - ok, nepriims irgi nedidele problema.