Tema: Re: Neismoketas atlyginimas ir teismai 3 dalis
Autorius: Darienas
Data: 2010-09-23 13:18:45
Apie teisma dirikas tikrai buvo informuotas ir zinojo. Pries duodant itesma
registruotas laiskas su perspejimu ir t.t. Teismas ieskini nagrinejo
dokumentine tvarka, nebuvo kaip filme su juodom sutanom :). Teismas abi
puses apie sprendima informuoja siusdamas per siutiniu tarnyba registruota
laiska su parasu atsiimant, beje lapas ant kurio turi pasirasyt voko viduje.
As sprendima gavau. Pagal viska ir jis turejo gaut. Bet cia jau ji informuot
nebe mano pareiga, o teismo. As ramiai sulaukiau termino per kuri galima
apskust, pasiemiau vykdomaji rasta ir viskas. Dar is mandagumo paskambinau
ir pasiuliau sutaupyt anstolio pinigu. Gavo jis ar ne nezinau, ne mano cia
beda. Per ji taip laiko sugaisau per daug, kad vesciau faksuociau ka nors.
Pasiuliau kreiptis i teisma ir pasiimt ta sprendima, net paskambinus pasako
arba leidzia atejus pasiziuret, atsisviest. Nematau cia problemu.
Bet kuriuo atveju anstoliai viska paaiskins suskaiciuos...