Tema: Re: Eilinio piliecio teises
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-22 11:33:38
Asmuo privalo vykdyti tik teisetus pareiguno reikalavimus. Jei asmuo
isitikines, kad reikalavimai neteiseti ir atsisakys juos vykdyti - jam jokiu
sankciju nenumatyta. Nes pareigunas net ir darbo metu ir su uniforma,
darydamas veikas, kurios jam istatymo nepriskirtos, nera traktuojamas kaip
atliekantis policininko pareigas.