Tema: Re: Bauda uz triuksmavima
Autorius: [wilkas]
Data: 2010-09-21 09:33:29
Girdejau is zmonos apie jos bendradarbe, tad visa situacijos info galima
pasitikslinti.

Jei iranga nebutina, tai reiskia, kad jei pareigunui "pasirode"
triuksminga – basta? O del to nustatymo, gal galima smulkiau? Tipo gali
zmogus pasakyt, kad raktus daves keliem zmonem ir net neisivaizduoja kas
buvo bute tuo metu?