Tema: Re: elektros apskaita garazu bendrijoje
Autorius: Gintas
Data: 2010-09-07 12:24:34
 konkretus klausimas, gal zinai:

ar privalu pries skaitikli stovet kirtikliui? Yra toks reikalavimas? Nes linkstu prie to, kad prijungti link garazo esancio uzpliombuoto skailiuko einancius laidus (vienfazis tinklas) ir tada kviest VST (cia reikia kazkaip rastiskai, kad butu uzfiksuota prasymo data?) Dezuteje yra kaladele, galeciau viena fazini laida prisukti ir po itampa su sertifikuotu atsuktuvu :)  el kirtiklio klausiu-gal man pries ta dezute pastatyt kokia hermetiska dezute, su kirtikliu ir per ja jungti ta garaza? Taciau -jeigu jau tarkime yra reikalavimai, kad apskaita butina lauke, kad turi stovet VST prieinama deze-nafik man tada knistis? Prisijungiu be kirtiklio, paprasau VST patikrininti garazo prisjungimo teisetumo-ir laukiu , ju saskaitos uz tinkamos dezes pastatyma  :)