Tema: Re: elektros apskaita garazu bendrijoje
Autorius: AurimasB
Data: 2010-09-07 08:31:09
kiek žinau keikveinam garažų bloke dažnaiusiai būna pagrindinė dėžė su skaitliuku, pagal jo parodymus bendrija atsiskaito su vst, skaitliukai keikvienam garaze yra tik kaip kontroliniai, ir pagal juos išsidalina kas kiek sunaudojo. Pas tuos kur nėra skaitliuko turbut išdalina polygiai pagrindinio skaitliuko ir deklaruotų parodymų skirtumą...