Tema: Re: Holokaustas. Legalu?
Autorius: G.
Data: 2010-09-17 21:38:53
Gal todėl, kad Lietuvoje buvo nužudyti 95% čia gyvenusių Lietuvos piliečių
žydų? Tokių rodiklių net naciai Vokietijoje nepasiekė - o kuklios Lietuvos
policijos pajėgos tai sugebėjo padaryti gana greitai. Viso buvo nužudyta ar
200000 ar 300000 - tiksliai nepamenu kokie skaičiai minimi.

Tokia istorija. Ir Lietuvą "tarkuoja" ne už tai, kad jie žudė žydus (tai
vyko ne tik Lietuvoje, Lietuvoje gal tik palyginus greitai ir labai
stipriai), bet už dabartines kiaulės akis, kurios įsistatomos kalbant apie
istoriją.

Ps. Nesuprantu, kodėl man/mum reikėtų solidarizuotis su nusikaltimus
vykdžiusiais tautiečiais ir tuo kompromituoti dabartinę Lietuvą.

G.V.