Tema: Re: Holokaustas. Legalu?
Autorius: Raulis
Data: 2010-09-17 17:23:52
Neseniai perskaičiau rezistencijos dalyvio memuarus, tai ten taip pat
puse lūpų užsimenama, kad tarp lietuvių "pasitaikė suklaidintų
elementų". Bet tai nereiškia, jog visa tauta, visi lietuviai buvo tokie.
Kaltieji turi būti išaiškinti ir nubausti, o tauta turi pasistengti, kad
ateityje tokių "suklaidintų elementų" būtų kuo mažiau ir ne tik žydų
atžvilgiu.