Tema: Re: Pinigu pervedimas is JAV
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-09-15 11:23:35
Matai, jei _pats_ persivedi i savo saskaita, tai cia reiktu daug irodinejimo, kad tu juos uzdirbai Amerikeje, o ne kad cia tavo sutaupytos bapkes dirbant Lietuvoje, kurias tu issikeitei i zalius, nusivezei i Amerika ir is ten persivedei atgal i Lietuva. Kitas reikalas, jei tau pvz. kas menesi i saskaita Lietuvoje pervedinetu tam tikras sumas kokia firmele is Amerikos.