Tema: Re: Pinigu pervedimas is JAV
Autorius: chz@work
Data: 2010-09-15 11:16:38
Esu 2005 buves work/travel USA. Persivedziau 8000 USD i savo saskaita LT
banke is JAV banko. Net nekilo klausimas apie jokius mokescius valstybei
(kas jau cia studentui kilt gali :) ) bet niekas niekada nieko ir
nepriskaiciavo. dar po to gavau paychekius paskutinius pastu i LT + Mokesciu
grazino. 0 LT - Mokesciu Lietuvai.