Tema: Re: Imoniu tikrintojai?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-09-01 11:22:11
Gali jie daryti, ką nori, va man buvo atvejis, tą pačią dieną turėjo
atvažiuoti akcizai ir tą pačią dieną man reikėjo važiuoti i VNPI. Šiaip pats
klausimas kvailas, realiai valstybinėms institucijos giliai nusispjauti į
tave, gaus skundą važiuos ir tikrins, gaus pavedimą irgi važiuos ir tikrins.
Ir niekam tu čia nepasiskusi. Ir jeigu bus koks ministras kokią špargalkę
parašęs dėl tikrinimo terminų, bus krūvos kitų įstatymų kurie kirsis su ta
špargalke.