Tema: Re: Imoniu tikrintojai?
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-01 09:36:39
del vmi gali ateiti siandiena ir patikrinti ir ateiti ir rytoj vel patikrinti :)
Visa esme, kaip Linas ir rase, yra ne vienas patikrinimo tipas. Pvz opertyvininkai vaiksto pagal savo norus. Tie dazniausiai tikrina kasas, kasos aparatus, kontrolinius uzpirkimus, banderoles, nelegalius darbuotojus ir t.t. Kiek girdejau tai gana bjauriausiais tikrinimas, dazniausiai arba randa prie ko prisiknisti ir patampo nervu, arba issiperka, bet sumos salyginiai nedideles. Toliau gali buti taip vadinamas kryzminis patikrinimas - kai tavo imones praso pateikti duomenis apie tam tikrus sandorius su kita imone. Paparastai tai negresia kokiomis sankcijomis ar baudomis (jei viskas legalu). Dar gali buti taip vadinama perzvalga - kai ateina ir perziuri kokia nors sriti. Pvz kodel pvm 6-8 menesiais sumokejai maziau nei paprastai. Dazniausiai jei randa kokias klaidas leidzia issitaisyti, gali tekti primoketi mokescius. Na ir zinoma gali buti kompleksinis patikrinimas kai ziuri visas sritis ir tikrina nuobodziai. Velgi priklauomai ka prisidirbes gali tekti damoketi mokescius, jei ras koki slepima ar pan gali buti baudos ir t.t.
Tai va kiek patikrinimu ir kiek viena kontora gali vaikscioti pas tave :)

T:)