Tema: Re: Imoniu tikrintojai?
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-09-01 09:38:57
Kadangi as supratau autoriaus klausima, bet nezinau atsakymo, tai perfrazuosiu, ko cia klausima. Zodziu, musu ministras Kreivys, zadejo uzsiimti ir sumazinti imones kontroliuojanciu organizaciju skaiciu iki kazkokio mazo skaiciaus, kadangi dabar tu istaigu, kurios gali ateiti tikrinti yra desimtys. Taciau, mano manymu, dziugauti nera ko. Nu ok, liks pvz. keturios penkios kontroliuojancios istaigos, bet tai joms sumes visas tas funkcijas, kurias dabar turi kiekviena is tu desimciu istaigu atskirai.