Tema: Ats.: apie studijas ir babkes
Autorius: Blynas
Data: 2010-06-30 14:31:23
Šiaip man keista vienas dalykas. Net jei sutartyje yra toks punktas, tai tada rašoma priedas prie sutarties, kuriame minimas sąlygų pakeitimas, bet ne sutartis perrašoma atgaline data. Jei ji perrašoma atgaline data, tai yra arba sutarties sudarytojų klaida, arba afera. Kuris atvejis šiuokart, MKN padės išsiaiškinti jau minėtos nuorodos.

"Edmundas" <edmundas@no_spam.lt> parašė naujienų news:i0f8e9$se2$1@trimpas.omnitel.net...