Tema: Re: apie studijas ir babkes
Autorius: Raulis
Data: 2010-06-30 14:15:11
Siaip tokius "babkiu" pervedimus niekaip nepaslepsi. Auditorius visada
paklaus, kodel tam asmeniui buvo pervesti pinigai uz sesis menesius, o ne uz
keturis, kaip kad nurodyta toje "atgaline data" pasirasytoje sutartyje.
Todel makles cia iziureti labai sunku. Juolab, kad cia itrauktas ir uzsienio
mokyklos, kurios zino, kuriam laikui pas jas atvaziuoja studentas. Todel
galvoju, kad tai univero klerku nesugebejima tinkamai suforminti studiju
sutrumpinimo. O dar labiau tiketina, kad studentas kazko neissiaiskino arba
kazko nepasako.
O jeigu labai jau nori kazka truktelti, tai Google man rodo, kad reikia
kreiptis ir Svietimo mainu paramos fonda (adreso nerasau todel, kad
pramoktum gugle naudotis). Nueik, isdestyk situacija ir paklausk, ar ten
viskas gerai.