Tema: Re: akademinis klausimas - kaip prisiteisti ka nors is nebegyvo?
Autorius: Bangis
Data: 2010-05-19 13:32:51
Jo scenarijus kaip ir panashus, tik as galvoju - ar avarija tinkamas
pvz? Nes kaltininkas kaip ir tas, kas ivaziavo kazkam. Tai "itariamasis"
automatiskai patampa nusikaltusiu? Juk avarijos vienam is dalyviu (alia
kaltininkui) ir gyvam esant ir tai buna kad gincija kas gi is tikro
kaltas N metu.
O jei rimtesnis BK atvejis (vagyste ir pan.) Man vat ir idomu kada gali
pateikti civ ieskini "itariamajam" (ar jo paveldetojams)? Ypac kai
itariamasis kaip ir nebuvo nenuteistas, nes numire.
Ar civ ieskini pateikt gali nepasibaigus baudziamajai bylai (berods
taip) bet kaip ieskinio sekme itakos faktas, kad baudziamoji byla kaip
ir nutraukta? Ar kiekvienu atveju teisejas analizuos zinomus faktus ir
priims sprendima, ne vien tik remsis ar baudziamoji byla baigta ar ne?
As kaip ne spec'as galvojau gal cia zmones daugiau su tokiom situacijom
susidure jau.