Tema: Ats.: del pranesimo apie kisio emima policijoje
Autorius: Blynas
Data: 2010-05-14 11:59:00
Zinai, kaip siandien prisimenu pirma gauta nuobauda. Sekmadienio rytas,
vasara, visas miestas tuscias. Vaziuoju trecia is triju juostu - i ja isukau
is kitos gatves, prasmes rikiuotis arciau desinio krasto nera - pirmoj
juostoj masinos, o antroj stovi ponas pareigunas, o man uz 500 m. sukt i
kaire. Sustabdo, sako, "kodel nesilaiket desines puses?". Paaiskinau. Sako,
"Bauda - 40 Lt (berods), kaip mokesit?". Sakau "Vyrai, tai nejau nubausit uz
toki nusizengima, kai plius dar yra toks paaiskinimas?". Sako, "O ko tu
manei mes tave stabdem?". Tada prasidejo maratonas - kokius 10 kartu klause
"Tai kaip mokesim?" ir "Tai ka darysim?". Ir taip kiek daugiau nei
pusvalandi. O as kaip papuga sakau "pavedimu". Tai finale suformino tik
tada, kai jau susinervaves pasakiau "Vyrai, forminkit kaip norit, rasykit ka
norit, bet pinigu jums i rankas neduosiu". Jei cia ne prievartavimas, tai ka
as zinau...