Tema: Re: del pranesimo apie kisio emima policijoje
Autorius: T:\)
Data: 2010-05-12 18:49:25
Ble man tai irgi kazkokia kvaila situacija. Nu tokia is serijos duok durniui sautuva tai ir i vamzdi prisiks.
Kaip suprantu taisykeles tai istiesu pazeide. Na tai jei pazeide tai ka neuzteko atsispirti pagundai issisukti su mazesniais nuostoliais? O paskui eme sazine grauzti pagailo ir tu 50 litu ir davai stukalinti. Mano nuomone, pati prisidirbo duodama. Taigi nieks neverte, nieks neprievartavo, galejo gi paprasyti kad rasytu oficialiai ir 100 proc butu israse arba paleide :) Cia gi ne ta situacija kaip su kokiu valdininku nori mano paraso duok duokle, neduosi, negausi teigiamos isvados. Policininkas tikriai savo paraso nepatinges ant protokolo suraityti, jei tik paprasysi. :)
Nu vienu zodziu pazeide taisykles, dave kysi ir dar nori dydvyre pavaidinti, bet drazos neuztenka pasakyti savo vardo :)
Matua dvi iseitis nedamoketa baudos dali skirti labdarai, arba eiti iki galo :)

T:)