Tema: Re: del pranesimo apie kisio emima policijoje
Autorius: dssd
Data: 2010-05-11 15:55:50
Nu mano manymu yra 2 gyvenimiskos pozicijos kysiu policijai atzvilgiu, viena
is kuriu pasirenki ir laikaisi nuolatos:
Viena pozicija yra atejusi dar is senobes, laiko ismeginta jos laikesi musu
seneliai, tevai ir kt gimines t.y. mentas sustabde - davei 100 litu ir
vaziuoji toliau visus padares laimingais.
Kita pozicija yra naujadaras - taip sakant netradicine, mazumu metodika
uz3.14sti save ir kitus t.y. mentas, sukaupes visus gramatikos likucius
kokia valanda, tau butinai turi israsineti protokola, tada paskirta diena
vaziuoji i PK, palauki eiluteje min 2 valandas, kur tau paskiria vidutinio
dydzio bauda, ~2x didesne nei kysiukas, grizes i darba gauni pizdiulei nuo
dyriko su isskaiciavimu is algos 20%, tada per 40 dienu turi neuzmirst
susimoket ir pranesti PK, kad susimokejai, nes jei ne, tai po kokiu 90 dienu
tave susiras antstoliai, atims pinigus ir dar lieps duoti 400 litu uz
kenksminga darba. Po metu pastebesi, kad tau paskirta 33 baudos ir apie tave
raso delfyje, kaip apie viena exprezidento zenta ir 3 milijonai tave vadina
ereliu turedami omeny gaidi :)

Na o sitos merginos atveju is vis nerealus atvejas gaunasi, tures dabar dar
ir parodymus duoti ir irodymus pateikti ir teismuose padalyvauti ir dar yra
rizikos, kad ja padarys per BK uz kysio davima.