Tema: Re: q: atostogos
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-05-13 16:15:17
Butent, kad jei butu atostogos nurodytos darbo dienomis, tai nereiktu nei darbdaviui, nei darbuotojui suktu smegenu, imtu sau po viena diena ir ramu. Uzsienyje tikrai taip yra, pvz. Vokietijoje, Austrijoje. Beje niekas nedraudzia ir Lietuvoje pasirasyti tokia sutarti. Stai pas viena mano klienta, darbo sutartyje irasyta, kad visi darbuotojai turi 25 darbo dienu atostogas per metus. Fainai, ne? Nu ir atotogauja jie po viena, dvi dienas, taip kaip jiems reikia ir patogu. Aisku, uzsip.. atostoginius skaiciuot kiekviena menesi, bet ka daryt.. O kadangi dar gauna premijas priedus, tai atostoginiu diena, kuri skaicuojama pagal vidurki, gaunasi daugiau apmokama, nei paprasta darbo diena. Tai kodel gi nepaatostogavus? :)