Tema: Re: q: atostogos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-05-13 14:35:54
Nepamirštame, kad atostogos DK prasme yra skiriamos darbuotojui atgauti darbingumą (leidžiant nedirbti), o ne "pasimaudyti šiltoje jūroje". Ką tu savo atostogų metu veiksi - visiškai tavo reikalas, o ne darbdavio. Vieni gal ir vasarą drybso namie sau visą mėnesį. Tai kuo blogiau namie drybsoti lapkritį, o ne liepą?

Tikslas, atostogų tikslas - nesusietas įstatymiškai su metų laikais ir galimybėmis mėgautis šiltu alumi ir prakaituotomis moterimis.
J.