Tema: Re: Ats.: Eilinį kartą avarija, kaltininko pabėgimas, žinant jo auto numerį
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-22 17:50:50
imho, jei ant vairo, spyneles ir kitur tik savininko pirsto antspaudai (dar geros kokybes), tai kaip zulikas sugebejo vairuodamas su pirstinemis ju nenutrinti?
O su telefonu - irdoymas tik siaip pasantazavimui arba kaip papildomas faktas. Bet ji galima uzgincyti - telefona daviau draugeliui daviau, palikau striukeje ir t.t. T.y telefonas nebutinai keliauja ten kur jo savininkas, priesingai nei pirsto antspaudai (dazniausiai) :)

T:)