Tema: Re: Ats.: Eilinį kartą avarija, kaltininko pabėgimas, žinant jo auto numerį
Autorius: Laimis
Data: 2010-04-22 17:32:22
Linas Petkevičius rašė:
> Gal tik kine. 90 proc. atveju uztenka daug zemiskesniu priemoniu - jei
> tik yra noras ish tyreju puses. O jam atsirasti labai padeda myzimas į
> akis ir aiskinimas, kad lietutis lyja - ten irgi zmones dirba.

Man šios priemonės atrodo daug paprastesnės (ir greitesnės), nei pirštų
antspaudų ieškojimas, pasitelkiant ekspertizę ar euristika su telefonų
knyga ir bananu...
Užklausei, gavai atsakymą ir turi *faktą* (paneigiantį arba
patvirtinantį). Nebent teisiniu požiūriu tai nėra įrodymas ar bent jau
tokio svarumo, kaip pirštų antspaudai.