Tema: Re: Terminuota darbo sutartis ir motinystes ismokos
Autorius: Donce
Data: 2010-03-19 08:54:44
labai rimtai :)
mano zmona atejo dirbti vietoj paniestejusios stacionarios, ir suplanavom
taip kad kai ta grys ,  maniske eutu priziuret mazyles :)
Aisku zinom kad kai reiks gryst vietos nebebus ir nieks neshuukaus del triju
metu :)
pas ja darbe tavo modeliuojama situacija tarp sekretoriu realiai buvo tokia
:D tik ir trecioji uzniestejo :D
cia labai didelej kontoroj :)

--
Donce