Tema: Re: Terminuota darbo sutartis ir motinystes ismokos
Autorius: Donce
Data: 2010-03-18 15:03:01
Skaiciuoja kaip ir normaliai dirbanciom, dabar berods uz metus skaicuoja,
mano zmona 2.5 metu isdirbo ir isejo atostogauti :) sedi dabar vaiko
prieziuros atstogose. Kai vaikui sukaks 2 metai ir grys po atostogu i darba
iki kol vaikui sueis 3 metai  darbdavys neturi teises atleisti  nors ir
terminuota sutartis :) aisku cia ne pretekstas sedet darbe, bet tiesiog
tokia mamu ir teveliu teise :)

--
Donce