Tema: Re: Teorinis klausimas apie mokescius
Autorius: Darienas
Data: 2010-03-17 11:11:31
Taip buhalterija ir aptarnaujantis personalas gauna sutarta alga ir jiems
giliai dzin. Zmogus kuris suka imone, kuria realu produkta ir gauna pagal
isdirbi jau kaskitka.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4950 (20100316) __________

http://www.eset.com