Tema: Re: Teorinis klausimas apie mokescius
Autorius: netavoreikalas
Data: 2010-03-16 12:29:40
ne nu baikit sitaip... alga Lietuvoj reikia GAUTI, o ir algalapiai pas
mus juk padaryti tokie, kad darbuotojas net nematytu, kiek "darbdavys
sumoka nuo saves" mokesciu. todel darbuotojui tukstantis i rankas yra
1300 o ne 1700, ir nebandyk pasakyt kitaip...
ir siaip, darbdavys juk yra buoze, skriaudikas ir siaip blogietis