Tema: Re: Teorinis klausimas apie mokescius
Autorius: Darienas
Data: 2010-03-16 09:41:59
Nesikabinekim prie smulkmenu. Sutinku del NPD. Bet esme manau gana paprasta
sakykim gautos oficialios pajamos pvz 2000 lt. Vat ir klausimas jei
oficialiai nieko neslepiant ir panasiai norint juos isigrynint. Kiek gausiu
grynais:
1 jei imsiu kaip alga,
2 jei tuos pinigus isgrynins IVD imones savininkas (sumokes visus mokescius
kaip imones savininkas) ir atiduos grynais
3 jei tuos pinigus isgrynins UAB imones savininkas (sumokes visus mokescius
kaip UAB savininkas) ir atiduos grynais

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4947 (20100315) __________

http://www.eset.com