Tema: Re: bankomatas_vagis
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-03-15 16:29:51
    Man kitas kuriozas buvo, nepamenu koks bankomatas buvo, pamenu kad ne SEB, nes pas mane SEB kortele ir atvejus kai imu ne is SEB prisimenu, rodos hansos, na zodziu idedu kortele, pasirenku kad duotu babkiu ir laukiu minute kokia, nieko... na zodziu isimu kortele, idedu vel tada viskas normaliai ivyksta kaip turi but.

    Po to kita diena ziuriu saskaita savo ar netycia nenuskaite ko nors... :) ziuriu parasyta kad buvo isduota pinigu ir nepaimta, ta prasme kad vyko grazinimas, uzfiksuota tokia operacija pasirodo :) nors realiai bankomatas nieko nedave, o uzskaite kad dave ir palaukes paeme atgal :)