Tema: Re: bankomatas_vagis
Autorius: Junda
Data: 2010-03-14 12:20:56
Teko irgi tokia situacija, kad kai jau swedo bankomatas turėjo išduot
pinigus, jis paprasčiausiai išsijungė ir užsikrovė iš naujo. Greta buvo
skyrius, nuėjau, paaiškinau kas buvo, mane patikino, kad tikrai
nenuskaitė. Vietoj pasitikrinau per internetą - nuskaitė. Rašiau
prašymą, man išaiškino, kad tik inkasacijos metu bus perskaičiuoti
pinigai ir jei bus per daug - man grąžins. Tai truko savaitę. Man visai
nepatiko. Pinigus grąžino.