Tema: Re: bankomatas_vagis
Autorius: NBK
Data: 2010-03-14 00:03:18
Teko tokioje situacijoje atsidurti kažkur prieš metus. Norėjau nusiimti 500 Lt ir lygiai taip pat gavau 0, o nuo sąskaitos nurašė 500 Lt.. Reikėjo vykti į banką, rašyti prašymą, jie darė inkasaciją ir kažkur tik po 7-10 dienų grąžino pinigus.... Ir nesvarbu, kad galbūt tai yra paskutiniai tavo pinigai): man reikėtų mokė Veiksmas vyko SEB'e. Gal dabar greičiau reaguoja...