Tema: Re: dar apie vekselius Situacija
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-05 19:28:29
teisa, tai tiesa.
Bet yra ir patarle "durniu ir baznycioje musa" Kai imi gi aiskai buna uzrasyta duodam 100 lt, grazinti turesi 200 lt, ir jei imdamas galvoji, kad tai ok, tai ko cia verkti, kad tave apgavo ir nemokesi tiek. Tada galetu ir visi bankines paskolas verkti kai tik viliboras pakila, aiskindami, kad nezinojo, kad jis gali kilti ir mes tiek nemokesim :) As tai manau, jei jie pateikia labai aiskiai visa informacija, tai jau to kas skolinasi bedos. Matematika musu visu mokykloje moke, pinigu verte visi daugiau maziau suprantame.

T:)