Tema: Re: kuom vekselis skiriasi nuo sutarties
Autorius: renookas
Data: 2010-03-04 16:37:21
viena auksine taisykle - nepasirasineti jokiu vekseliu. vienareiksmiskai ir
be diskusiju. nebent 100% zinai is kur paimsi pinigus atiduoti. yra
sutartis, ir viskas joje parasyta. kas kokiu atveju vyksta (kai grazina, kai
negrazina). Vekselis tai tas pats kas ateitum ir paskaytum - gali mane
palikti nuoga basa, duok pasirasysiu, kad sutinku. turiu cia kolega
vekselininka keletui milijonu prisiraisusi.. tai va dabar neturi gyvenimo.