Tema: Re: dar apie vekselius Situacija
Autorius: Sail
Data: 2010-03-05 09:32:07
Jei ieskovas pasisamdys teisininka teismo procesui, tai taip, teismas
priteis ir dali arba visas ieskovo patirtas proceso islaidas. Zinoma, jei to
prasys ieskovas.

Plius antstolis visada prideda prie isieskomos sumos savo islaidas. Imho
1250 Lt is karto tai nera taip blogai, kaip tasytis po teismus, pralaimeti
ir laukti kol antstolis isieskos kaip minimum tuos pacius 1250.