Tema: Re: senukai ir apsauga
Autorius: cakalis
Data: 2010-03-06 04:56:56
tik kazkodel to pilna kapitalistiniame pasaulyje :)
Vokietyjoje pareigunai tikrina, Prancuzijoje tikrina Ispanijoje tikrina,
taigi komunizmas cia ne prie ko :)
Buna tik dokumentus, buna paklausineja kur vaziuoji, buna ir ginklu bei
narkotiku auto iesko. Tiesiog dirba savo darba, jei tai daro sus sypsena
veide ir po to atsipraso - nematau tame problemos, nors esu del to ir
valandele sugaises vaziuodamas i darba :(, o  jei elgiasi kaip su siuksle
tada  nekas.
cakalis