Tema: Re: senukai ir apsauga
Autorius: gopas
Data: 2010-03-03 21:21:41
nu va...sian apsilankiau senukuose su kuprine. prie kasos mokant uz prekes kasininke paprase parodyt kuprines vidu, atsisakiau.
pakviete apsaugine mergiote...pradejo klausinet kokiu pagrindu nenoriu rodyt, bla bla...paklausiau kokiu pagrindu jie nori paziuret
kas pas mane kuprinej. galiausiai dar kart paklause ar rodysiu, atsakiau ne...sako "nu gerai gerai"...tipo taip kad issigasciau. iskviete
kita apsaugini, pasikalbejom truputi. sako nepriversim mes jusu rodyt kuprines, tai sakau si karta ir nerodysiu, nes atsibodo kiekviena
kart rodyt, visogero.

uzkniso...jei is 10 kartu 1 karta paprasytu parodyt, parodyciau be problemu. bet kai per kiekviena apsilankyma krato, tai uzknisa.