Tema: Re: avansas ir mokesciai
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-23 14:32:49
"Silvano" <ateikpas@mane.lt> wrote in message news:hm0gp7$u1h$1@trimpas.omnitel.net...
> 1. GPM turejo buti iskaiciuotas avanso ismokejimo momentu.

Galbut, bet siaip tai, jei laikyti kad tai pajamos uz IT pardavima, tai gaunasi B klase, susimoketi turi asmuo metu pabaigoje. Imone tik pranesa metams pasibaigus apie tokia ismoka. Taciau jei sandoris nutruko, tai jau kitos pajamos, bet man regis vistiek lieka b klases pajamomis. Bent jau as tai avanso ismokejimo metu neiko neisskaiciuociau, o tik metu pabaigoje pastukalinciau i vmi. Ir is viso, durnas tas apmokestinimas nuo avansu, nesamonio kampelis gaunasi kartais, o ypac dabar kai ir isodra prisidejo su autoriniais ir pranesimu ismokejimo diena :) As tai siulyciau valdziai apie vieninga pinigu pervedimo sistema, kur automatiskai duomenys apie visus mok4jimus reliu laiku sueitu i vmi :)

T:)