Tema: Re: avansas ir mokesciai
Autorius: Silvano
Data: 2010-02-23 14:13:27
1. GPM turejo buti iskaiciuotas avanso ismokejimo momentu.
2. Pagal ck gali buti numatyta, kas tik nori. o nt p/p sutarties negalimumas
uztikrinti rankpinigiais, tai cia mikeleno issigalvojimas kazkoks teorinis
ir niekam neidomus. teismu praktikoje yra nedraudziama nustatyti avansa ir
avanso dydzio netesybas (kuris lieka pardavejui), jeigu pazeidziamas
terminas ar kita prievole.